banner

nutizie

Chì sò l'eccellenti pruprietà di l'oliu di silicone chì ùn sapemu micca?

Parechji prudutti in a vita sò sintetizzati da prudutti chimichi. Questi prudutti utilizanu i so vantaghji per u nostru usu. L'oliu di silicone si riferisce di solitu à un pruduttu lineare di polisiloxanu chì mantene un statu liquidu à temperatura ambiente. Hè generalmente un liquidu incolore (o giallu chjaru), inodore, non tossicu, non volatile, insolubile in acqua, metanolu, etilenglicol, è compatibile cù u benzene. , Dimethyl ether, tetrachloride di carbonu o kerosene sò solubili reciprocamente, leggermente solubili in acetone, dioxane, etanol è butanol. Permettimi di presentà e proprietà eccellenti di l'oliu di silicone.

Unu. bona resistenza à u calore

Siccomu a catena principale di a molécula di polisiloxane hè cumposta da ligami -Si-O-Si-, hà una struttura simile à quella di i polimeri inorganici, è a so energia di legame hè assai alta, cusì hà una resistenza à u calore eccellente.

Due. Bona stabilità à l'ossidazione è resistenza à u clima

Tre. bonu isolamentu elettricu

L'oliu di silicone hà boni pruprietà dielettriche, è e so caratteristiche elettriche cambianu pocu cù u cambiamentu di temperatura è di frequenza. A custante dielettrica diminuisce cù l'aumentu di a temperatura, ma u cambiamentu hè chjucu. U fattore di putenza di l'oliu di silicone hè bassu, è aumenta cù a crescita di a temperatura, ma ùn ci hè regula cù u cambiamentu di frequenza. A resistività di u voluminu diminuisce mentre a temperatura aumenta.

Quattru. bona idrofobicità

Ancu se a catena principale di   l'oliu di silicone hè cumpostu da u legame polare Si-O, u gruppu alchilicu micca pulare di a catena laterale hè orientatu versu l'esternu, impedendu à e molecule d'acqua d'entrà in l'internu è di ghjucà un rolu idrofobicu. A tensione interfacciale di l'oliu di silicone à l'acqua hè di circa 42 dyne / cm. Quandu si sparghje nantu à u vetru, per via di a repellenza à l'acqua di l'oliu di silicone, si forma un angulu di cuntattu di circa 103oC, chì hè paragunabile à a paraffina.

Cinque. u coefficiente viscosità-temperatura hè chjucu

A viscosità di l'oliu di silicone hè bassa, è cambia pocu cù a temperatura, chì hè legata à a struttura elicoidale di e molecule di oliu di silicone. L'oliu di silicone hà e migliori caratteristiche di viscosità-temperatura trà vari lubrificanti liquidi. Sta caratteristica di l'oliu di silicone hè di grande impurtanza per l'attrezzatura di smorzamentu.

Sei. alta resistenza à cumpressione

A causa di e caratteristiche di a struttura elicoidale di e molecule di oliu di silicone è di a grande distanza trà e molecule, hà una alta resistenza à a compressione. Utilizendu sta caratteristica di l'oliu di silicone, pò esse adupratu cum'è una primavera liquida. Rispuntendu à una molla meccanica, u vulume pò esse assai riduttu.

Sette. bassa tensione superficiale

A bassa tensione superficiale hè a caratteristica di l'oliu di silicone. A bassa tensione superficiale significa alta attività superficiale. Dunque, l'oliu di silicone hà eccellenti proprietà spumanti è anti-schiumanti, proprietà d'isolamentu da altre sostanze è proprietà lubrificanti.

Ottu. micca tossicu, senza gustu è fisiologicu inertu

«Da un puntu di vista fisiulogicu, i polimeri di silicone sò unu di i cumposti i più inattivi cunnisciuti. U Simeticone hè inertu per l'organisimi è ùn hà reazione di rigettu cù i corpi animali. Dunque, sò stati ampiamente aduprati in dipartimenti cum'è chirurgia è medicina interna, medicina, cibo è cosmetichi.

Nove. bona lubricità

L'oliu di silicone hà assai eccellenti pruprietà cum'è lubrificante, cume un altu puntu di infiammabilità, un puntu di congelazione bassu, stabilità termica, piccula variazione di viscosità cù a temperatura, senza corrosione di i metalli, senza effetti avversi nantu à a gomma, i plastichi, i rivestimenti, i film di vernice organica, è bassu tensione superficiale. Hè faciule da sparghje nantu à a superficia metallica è altre caratteristiche. Per migliurà a lubricità di l'acciau à l'acciaiu di l'oliu di silicuu, ponu esse aghjunti additivi di lubricità chì ponu esse miscibili cù l'oliu di silicuu. L'introduzione di un gruppu clorofenilu nantu à a catena silossana o a sostituzione di un gruppu trifluoropropilmetilu per un gruppu dimetilu pò migliorà notevolmente e proprietà lubrificanti di l'oliu di silicone.

Deci. Proprietà chimiche

L'oliu di silicone hè relativamente inertu perchè u ligame Si-C hè assai stabile. Ma l'ossidanti forti sò facili da interagisce, in particulare à alte temperature. L'oliu di silicone reagisce violentamente cù u gasu di cloru, in particulare per l'oliu di metil silicone. A volte ci serà una reazione splusiva. U legame Si-O hè facilmente rottu da basi forti o acidi. L'acidu sulfuricu cuncentratu reagisce rapidamente à basse temperature, rompendu a catena silossana è attaccendula. In questu sensu, l'olii di silicone cù gruppi alcani elevati è gruppi fenilici sò più stabili, ma l'acidu sulfuricu cuncentratu romperà u ligame benzene-siliziu di i gruppi fenili è libererà benzene.

 


Tempu di posta: Aug-23-2021